Nápověda jak objednávat

Jak objednat zboží

Přihlášení uživatele

Nepřihlášený uživatel má možnost prohlížet kompletní nabídku zboží včetně jeho ceny, dostupnosti na skladě (ano/ne) a zboží přidávat do košíku. Pokud chce, kromě zákaznických cen, vidět i své smluvní ceny (vaše cena) a pokud chce zboží objednat, musí se přihlásit.

Přihlášení provede zadáním přihlašovacího jména a hesla v menu „Přihlásit“.

Registrace nového uživatele

Zadáním Vašeho IČ do přihlašovacího jména ověříte, zda jste v systému registrováni. Pokud nejste registrováni vyplňte registrační údaje a zadejte svoje heslo.

Pokud systém zjistí, že na Vámi zadané IČ již registrace existuje a Vy neznáte heslo kontaktujte nás prosím. Kontakt

Po odeslání registračních údajů se dostanete na stránku „Váš účet“, kde znovu uvidíte to co jste zapsali. Budete již moci případně objednávat zboží.

Objednání zboží

Provedete naplněním „košíku“ a jeho odesláním spolu s potvrzením Vašich nastavených registračních ú­dajů.

Zboží můžete přidat do košíku v detailním výpisu nebo v seznamech, kde najdete informace o stavu skladu a o ceně. Při vkládání položek upravte jejich množství.

Po „přidání do košíku“ se jeho obsah začne zobrazovat ve zkrácené formě v pravo nahoře. Můžete pokračovat v dalším plnění košíku nebo kliknutím na košík v menu zobrazit jeho obsah.

Nákupní košík

Vybrané zboží je shromážděno v košíku, kde máte možnost úpravy obsahu tj. smazat, přidat nebo se vrátit na detail. Po naplnění košíku požadovaným zbožím přejděte na potvrzovací krok kliknutím na „Pokračovat v objednávce“.

Košík si „pamatuje svůj obsah“ pokud jej kliknutím na „vysypat obsah“ nevyprázdníte nebo pokud neodešlete objednávku. To platí i při Vašem odhlášení a opětovném přihlášení nebo při zavření okna prohlížeče.

Finalizace objednávky

Pro dokončení objednávky je nezbytné zkontrolovat uvedené údaje o požadovaném způsobu dodání, platebních podmínkách, kontaktní osobě, adrese dodání objednávaného zbo­ží.

Pokud jakýkoliv údaj nesouhlasí uveďte to prosím v poli „Poznámka“. Na Vaši informaci o změně budeme neprodleně reagovat.

Po kliknutí na „objednat“ se objednávka odešle e-mailem. Na Vámi uvedený kontakt bude v nejkratší možné době potvrzena.

Váš účet

Jste-li v systému přihlášeni, máte k dispozici souhrn informací v sekci Váš účet.

V horní části obrazovky jsou základní informace o vaší identifikaci a nastavených obchodních podmínkách.

Spodní část obrazovky nabízí informaci o Historii účtu.

Historie účtu

Přehled objednávek

V této sekci se objeví objednávka bezprostředně po odeslání. Lze ji vytisknout.

Jakmile je Vaše objednávka námi zpracována a připravena k expedici je převedena do sekce Přehled faktur.

V sekci přehled objednávek zůstane evidováno pouze nedodané zboží vyskytlo-li se. Toto zboží bude dodáno ihned jakmile bude k dispozici.

Přehled faktur

Zde je souhrn již vyexpedovaného zboží, rozděleného dle jednotlivých faktur. Faktury můžete kliknutím na jejich číslo zobrazit. Podstatná je informace o evidenci úhrad.

Sledování zásilek přepravou PPL

Po rozkliknutí čísla faktury se zobrazí pod soupisem položek informace Balíky PPL

Ukazuje čísla balíků, čísla jsou po prokliknutí prolinkována na sledování detailních informací o zásilce na serveru přepravce PPL.

Změna kontaktních údajů

Zde je možno zapsat požadavek na změnu kontaktních údajů. Po jeho odeslání budeme v co nejkratší době reagovat. Změna těchto údajů musí být schválena operátorem.

Změna hesla

Tady můžete upravit Vaše heslo.

Odhlášení

Zde se odhlášujete ze systému.

Servis, opravy

K dispozici je servisní formulář. k odeslání stroje k dílenské opravě-servisu.

Přehled aktuálně probíhajících servisních oprav.

Můžete vidět detailní rozpis prováděných servisních úkonů u dané vaší zakázky. Je Vám tak k dispozici on-line informace zda-li již stroj odeslaný k servisní opravě byl doručen a převzali jsme jej. Zda-li bude k opravě použit nějaký materiál, jaká je cena materiálu, cena práce atd…