Servis strojů | PALA.cz
CZ

EN

0

OBLÍBENÉ PRODUKTY

0
Porovnat
MŮJ KOŠÍK: 0,00
Do dopravy zdarma zbývá 2 420
Menu

Servis strojů

Provádíme záruční i pozáruční servis. 

Jak postupovat při objednání servisu nebo reklamace?

 

  
  • Po odeslání formuláře bude přesměrování na stránku s vygenerovaným číslem servisu / reklamace RMA.
  • Zobrazí se Vám tlačítko Vytisknout servisní / reklamační list.
  • Kliknutím na toto tlačítko se Vám stáhne do počítače Vámi vyplněný formulář ve formátu pdf (velikost cca 50 kB).
  • Tento formulář, prosím, vytiskněte a přiložte jej k odesílanému stroji.
  • DŮLEŽITÉ: Stroj zašlete v bezpečném obalu pro přepravu!! Pokud dojde k poškození při přepravě a obal zásilky je evidentně nedostačující přepravní společnosti zamítají nárok na náhradu škody. 

 

  • Stroj zašlete (nebo doručte osobně) na adresu:

 

PALA, s.r.o.


Vintrovna 199/9

664 41 Popůvky

tel: +420 547 228 224

Otevírací doba:

pondělí – pátek 8.00 – 16.30


  • Po odeslání servisního formuláře můžete pak v sekci Přehled servisu a reklamací – vidět detailní rozpis prováděných servisních úkonů u dané vaší zakázky. (Musíte být však přihlášeni.)


  • Je-li zakázka (oprava) ukončena, stroj zašleme na Vámi zvolenou adresu zpět spolu s průvodním dokladem.

 


Servis prováděný u objednatele


Je prováděn po individuální dohodě.


Kontaktujte nás, prosím, telefonicky:


Servisní technik:  +420 608 555 775 pan Martin Ludvík

specializace - Řezací plotry INTEC:  +420 771 268 775 pan Jakub Čačala



© 2024 PALA, s. r. o. | Všechna práva vyhrazena 

Programia - internetové obchody