0

OBLÍBENÉ PRODUKTY

0
Porovnat
MŮJ KOŠÍK: 0,00
Do dopravy zdarma zbývá 2 420
Menu

Pracujte zdravě a komfortně

Sedavé zaměstnání ve špatném pracovním prostředí se může stát příčinnou chronických onemocnění. Je obecně známo, že evropané tráví denně u počítače přibližně 8 hodin a 94% z nich přiznává, že většinu času zůstává ve stacionární pozici. Dokonce 1 ze 3 evropanů denně onemocní z důvodu špatně navrženého pracovního prostředí.

Trpíte bolestmi zad a otoky nohou?

Dlouhodobé sezení na kancelářské židli v nesprávné poloze vede k bolestem zad a špatnému prokrvení nohou.
Vhodná opěrka zad a opěrka chodidel pomáhá mírnit obtíže a slouží k prevenci těchto problémů.
Také správná poloha chodidel je jednou z podmínek, které by mělo správně ergonomicky navržené pracoviště dodržovat. 
 
  

 Tipy pro vás: 

  • Nastavte výšku židle tak, aby se vaše ruce opíraly o stůl v pravém nebo mírně otevřeném úhlu (cca 105°). Ohyb kolena by měl být přibližně 90°.
  • Noha by měla zůstat rovně na podlaze, pokud to není možné použijte podpěru chodidel.
  • Zadní část kolene by se neměla dotýkat sedadla.
  • Seďte vzpřímeně, ujistěte se že záda jsou plně opřená.
  • Kvalitní bederní opěrka vám poskytne profilovanou opěrku zad.
 
  

  Trpíte bolestmi rukou a zápěstí? 

Dlouhodobá práce na klávesnici počítače vede při nesprávné poloze ruky k bolestem v zápěstí, trnutí rukou a vzniku onemocnění karpálního tunelu.

Podložky zápěstí zmírňují tyto problémy a slouží k prevenci obtíží.
 
 
 

 Tipy pro vás:

  • Udržujte předloktí rovnoběžně se stolem. Mezi paží a lokty udržujte úhel 90°- 105°.
  • Neopírejte ruku přímo o hranu stolu, neohýbejte ruku nad klávesnicí.
  • Úhel mezi dlaní a zápěstím by měl být během práce 0°.
  • Ergonomická židle by měla být vybavena opěrkami předloktí s možností nastavení výšky.
  
  

 Trpíte bolestmi zad a krční páteře? 

Nakláníte-li se blíže k monitoru zvyšujete svalové napětí v oblasti krční páteře a zad. Zajistěte optimální polohu monitoru vhodným stojanem. Dlouhodobá strnulá práce s dokumenty ležícími na psacím stole může také způsobit napětí krční páteře. K prevenci je vhodné používat držáky na dokumenty.
 
 

Tipy ro vás:

  • Monitor mějte nastavený na stranu od okna, minimálně 1 m, aby se neodráželo světlo.
  • Obrazovka by měla být umístěna rovně ve vzdálenosti asi 40 - 75 cm od obličeje.
  • Horní okraj obrazovky by měl být v úrovni očí nebo níže.
  • Hlavu ramena a boky udržujte v přímce, nenaklánějte se k obrazovce.